본문 바로가기

Photographer

Clumsy

2019

[어설프다] 지식, 행동 따위가 완전하게 짜이지 못하고 허술하다.

푸른 불을 물이라 착각한 나는 내가 잔잔한 물이라 생각했다.

옅지만 붉은 너의 확실한 존재는 나의 어설픈 확신을 긴장시켰다.

너가 떠나기전 나는 널 보냈다. 

 

나의 어설픈 확신은 점점 강해졌고 푸른 불은 잔잔한 물의 옷을 입는다.

 

[Clumsy] moving or doing things in a very awkward way and tending to drop or break things

I thought the blue light was calm water.

Your pale but red presence tensed my vague convictions.

Before you left I let you go.

 

My clumsy convictions grew stronger and stronger.

The blue fire was clothed in calm waters.

'Photographer' 카테고리의 다른 글

Alley  (0) 2022.01.01
Picture postcard  (0) 2021.12.29